Viestintäkumppanuus
Tilanne ja tarve
Suomalainen työ on tunnettu Avainlippu-, Design from Finland ja Yhteiskunnallinen yritys –merkeistään.
Yhdistys tunnisti, että sen viestintää pitää tehostaa ja kirkastaa, jotta mielikuva yhdistyksestä ei typistyisi pelkäksi merkkien myöntäjäksi.
Viestinnän haluttiin tukevan uutta strategiaa. Lisäksi viestintään kaivattiin rohkeutta, suunnitelmallisuutta ja volyymia.
Ratkaisu
Wise Words on toiminut Suomalaisen työn viestintäkumppanina keväästä 2024 lähtien. Tärkeimpänä tavoitteena on ollut työpositiivisuuden edistäminen erilaisin viestinnällisin toimenpitein.
Yhteistyön aluksi laadittiin viestinnän vuosikello ja sisältösuunnitelma.
Wise Words ideoi yhdessä Suomalaisen työn kanssa erilaisia juttukonsepteja yhdistyksen sivuille sekä muita toimenpiteitä, joiden toteutuksesta Wise Words vastaa.
Wise Words tuottaa Suomalaisen työn nettisivuille sisältöjä, osallistuu viestinnän suunnitteluun ja sparraa yhdistyksen viestintää viikoittaisissa palavereissa.
Tehokasta kirittämistä
"Yhteistyö Wise Wordsin kanssa on todella sujuvaa. Heiltä saamme arvokasta näkemystä, tehokasta kirittämistä ja laadukkaita sisältöjä viestintäämme. Viikoittainen yhteistyö takaa sen, että hommat rullaavat suunnitelman mukaan. Kaiken lisäksi he ovat hauskoja tyyppejä!"
Suomalainen työ
Katri Viippola, Toimitusjohtaja