Töitämme

Skhole: Markkinaymmärryksen vahvistaminen

Sote-organisaatioille koulutuksia tarjoava Skhole halusi selvittää, millaisella prosessilla hyvinvointialue ja sen potentiaalinen iso asiakas tekevät hankintoja ja miten koulutushankinnat perustellaan. Wise Words toteutti Skholelle haastattelujen perusteella raportin tuotteistamisen ja myynnin tueksi.

skhole-logo
Fcg_logo

FCG: Julkinen johtaja -podcast

FCG halusi tuoda yhteiskunnalliseen johtamiskeskusteluun julkisen sektorin näkökulmia tilanteessa, jossa sote-uudistus on käynnissä ja hyvinvointialueet ovat aloittamassa toimintaansa. Wise Words toteutti FCG:lle kahdeksanosaisen podcast-sarjan kuntasektorin johtamisesta.

ETU ry: Laadukasta talousaiheista sisältöä erikoiskaupan alan toimijoille

Etu ry uudisti verkkosivunsa mediallisempaan suuntaan pyrkimyksenään ottaa ajatusjohtajuutta erikoiskaupan alan edistäjänä, edunvalvojana ja äänenkannattajana. Wise Words on tuottanut sivuille artikkelisisältöjä vuodesta 2021 asti.

etu-logo-300x138
medaffcon

Medaffcon: Suunnitelmallista ja osaavaa sisällöntuotantoa

Lääkealan tutkimus- ja asiantuntijapalveluita tarjoava Medaffcon halusi tuoda esiin asiantuntemustaan, toimintatapaansa ja laajaa palveluvalikoimansa. Wise Words laati yhdessä Medaffconin kanssa sisältöstrategian ja -suunnitelman. Sisältösuunnitelman näkökulmien sparrausta ja sisällöntuotantoa tehdään jatkuvassa yhteistyössä.

Alma Talent: Apua tapahtumien sisältöjen suunnitteluun ja kokoamiseen

Alma Talent julkaisee lääkäreille ja terveysalan päättäjille suunnattua ajankohtais- ja uutislehteä Mediuutisia. Alma Talent halusi ulkoistaa tapahtumien sisältöjen suunnittelua ja koostamista.

logo_Alma-Talent-2
ncc-logo-png-transparent

NCC: Työn uudet kasvot -julkaisun toimittaminen ja kirjoittaminen

Keväällä 2022 suuri pohjoismainen rakennusyhtiö NCC halusi selvittää, miten kaksi vuotta jatkunut etätyö oli muuttanut työntekijöiden asenteita hybridityöskentelyyn. Selvitystyön tulokset koottiin yksiin kansiin Työn uudet kasvot-julkaisuun.

Jotpa: Julkaisu aikuisten oppimisvaikeuksista

Alkuvuodesta 2023 Jotpa julkaisi Kantar Publicilta tilaamansa kyselytutkimuksen, jossa se selvitti työikäisten kokemuksia jatkuvasta oppimisesta. Tutkimuksessa nousivat esiin vastaajat, joilla oli todettu oppimisvaikeus. Jotpa halusi syventää ymmärrystä ja lisätä tietoa aikuisten oppimisvaikeuksista.

Jotpa_lyhenne+pitkä_nimi_RGB
skhole-logo

Skhole:
Markkinaymmärryksen vahvistaminen

Sote-organisaatioille koulutuksia tarjoava Skhole halusi selvittää, millaisella prosessilla hyvinvointialue ja sen potentiaalinen iso asiakas tekevät hankintoja ja miten koulutushankinnat perustellaan. Wise Words toteutti Skholelle haastattelujen perusteella raportin tuotteistamisen ja myynnin tueksi.

Fcg_logo

FCG:
Julkinen johtaja -podcast

FCG halusi tuoda yhteiskunnalliseen johtamiskeskusteluun julkisen sektorin näkökulmia tilanteessa, jossa sote-uudistus on käynnissä ja hyvinvointialueet ovat aloittamassa toimintaansa. Wise Words toteutti FCG:lle kahdeksanosaisen podcast-sarjan kuntasektorin johtamisesta.

etu-logo-300x138

ETU ry:
Laadukasta talousaiheista sisältöä erikoiskaupan alan toimijoille

Etu ry uudisti verkkosivunsa mediallisempaan suuntaan pyrkimyksenään ottaa ajatusjohtajuutta erikoiskaupan alan edistäjänä, edunvalvojana ja äänenkannattajana. Wise Words on tuottanut sivuille artikkelisisältöjä vuodesta 2021 asti.

medaffcon

Medaffcon:
Suunnitelmallista ja osaavaa sisällöntuotantoa

Lääkealan tutkimus- ja asiantuntijapalveluita tarjoava Medaffcon halusi tuoda esiin asiantuntemustaan, toimintatapaansa ja laajaa palveluvalikoimansa. Wise Words laati yhdessä Medaffconin kanssa sisältöstrategian ja -suunnitelman. Sisältösuunnitelman näkökulmien sparrausta ja sisällöntuotantoa tehdään jatkuvassa yhteistyössä.

logo_Alma-Talent-2

Alma Talent:
Apua tapahtumien sisältöjen suunnitteluun ja kokoamiseen

Alma Talent julkaisee lääkäreille ja terveysalan päättäjille suunnattua ajankohtais- ja uutislehteä Mediuutisia. Alma Talent halusi ulkoistaa tapahtumien sisältöjen suunnittelua ja koostamista.

ncc-logo-png-transparent

NCC: Työn uudet kasvot -julkaisun toimittaminen ja kirjoittaminen

Keväällä 2022 suuri pohjoismainen rakennusyhtiö NCC halusi selvittää, miten kaksi vuotta jatkunut etätyö oli muuttanut työntekijöiden asenteita hybridityöskentelyyn. Selvitystyön tulokset koottiin yksiin kansiin Työn uudet kasvot-julkaisuun.

Jotpa_lyhenne+pitkä_nimi_RGB

Jotpa: Julkaisu aikuisten oppimisvaikeuksista

Alkuvuodesta 2023 Jotpa julkaisi Kantar Publicilta tilaamansa kyselytutkimuksen, jossa se selvitti työikäisten kokemuksia jatkuvasta oppimisesta. Tutkimuksessa nousivat esiin vastaajat, joilla oli todettu oppimisvaikeus. Jotpa halusi syventää ymmärrystä ja lisätä tietoa aikuisten oppimisvaikeuksista.